7 Haziran 2012 Perşembe

Dretnot 5



Küre'selleşmenin ne olduğunu senin kalbinde öğrendim.Birşeyim yok iyiyim sadece bu kadar girilmişliğin acısını,başkalarından çıkarmana gariplendim..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

'Bana verebileceğin neyin var?' dediğinde fazla düşünmedim aslında.Arkandan sallayacağım iki elim ve bir de kıçına basacağım tekmelerim geldi hemen aklıma..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Üstad 'bağlanmayacaksın!' diyorsun da aşk şimdilerde elimizi kolumuzu bağlamış striptiz yapıyor.Bundandır,bize sürtündüğü her yerden ayrılık akıyor..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Kimisinin annesi orospudur,fahişelik genetik gelir.Kimisi de annesini sevmez,cezalandırmaya kalkar.Millete ibnelik yaparak annesine küfür ettirir..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

İçerken bile senden bahsediyorsam,bu seni sevdiğimden değil kadehime meze bulamadığımdandır..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Bizim ortak noktamız yılan sevgilim.Benziyoruz işte kabul edelim..Sen sürüngenliğine,bende gözlerimle zehrimi boşaltırım kaybettiklerimin üstüne..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Sizin aşk dediğiniz 'dünyada cenneti yaşamak' olsaydı,ayrıldıktan sonra ağzımızda gül açardı,alkol kokmazdı..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Benim için 'çok cinsellikten bahsediyor' diyormuşsun.Merakım cahilliğimdendir affola (!) Baban,annenin saçlarını okşamasıyla mı seni dünyaya getirdi acaba?

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Senle olan anılarımı valize koyup gidiyorum.Beni havaalanında kıskıvrak yakalayan polisler var.Anılarımın canlanmasından korkuyorsun olsa gerek,bu bomba ihbarını senin yaptığını biliyorum..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Ben orospunun mesleğine saygı duyarım.Ama bana namus satmaya kalktığında cebimdeki bir tutam sabrı,sabun yapıp geçmişine kayarım..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder