7 Haziran 2012 Perşembe

Dretnot 8


Aşkı anlattığın sözlerin ne kadar da çekici.Güzel ve sade..Aralarına ayrılık kelimesi girmesin,istemek zorunda kalırım senden müsâde..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Çarmağa gerilerek öldürülmek istiyorum.Herkesin beni nefretleriyle taşlamalarını,parça parça yapıp öldürmelerini istiyorum.İnsanlara verdiğim tüm emeklere karşı hala bu dünyada omuzlara alınmıyorsam,öldüğümde omuzlara alınıp yalan ağızdan çıkan iki duayla gömülmek istemiyorum..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Kalp iki bacak arasındaki devletin, akıl imparatorluğuna karşı aldığı
tedbirdir.Ne zaman bir halt yese bu devlet,imparatorluğa karşı kalple
direnir.Dilinde hep aynı cümle 'Bize herşeyi O yaptırdı' deyip kalbin içindeki aşka yüklenir..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Gözlerin cennetten aldığım arsa.Kalbim oraya binalar dikmeli,cehenneme gönderilir yoksa..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Şartellerin atınca karanlıkta bırakıyorsun beni.Kusura bakma sevgili; bende mumla geçiriyorum geceleri..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Namusu belaltında arama.Bulunduğu yer,iki omzunun üstündeki kafa.Eğer orda yoksa,sendeki namus baştan aşağı kaldırılmıştır rafa..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Kibir,elinde şırıngayla bir gece vakti gelir.Sabah kalktığınızda insanlara karşı g.tünüz kalkmışsa bilin ki;kibir,dün gece sizede gelmiştir.

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Gözü aç,kalbi vur-kaç olan insanlarla uğraşmak ne zormuş anne.Onların tek suçu; akraba evliliğinden dünyaya gelmeleri sadece..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Gönlümün meclisinde herkes konuşsun istemem,kimse müdahale etmesin aşka.Yer gök şahidimdir ki siyasi görüşüm yoktur senden başka..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

İki parmağımla sarıp sabaha kadar sevişsek diyorum.Ne dersin sigara? Derdimi dinledikçe yanarsın,küfredersin insanlara..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder