7 Haziran 2012 Perşembe

Dretnot 6


Ben yine aynı benim..Yıkanmayı bekleyen tabak misali.Sıcak bakışlarınla yumuşat,soğuk davranışlarınla kurula beni..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Sende ağız alışkanlığı olmuş 'Seni seviyorum' kelimeleri.Sorun değil,çıkartırım.Ağzına veririm hakettiğinin en güzelini..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Dostlarını tanıman için kalbinle tartışmaya girersin.Oysa onları tanıman için tek soru yeterlidir.. 'Bana borç para verir misin?'

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Ben gidiyorum..Bu dünyada seni ne kadar sevdiysem,sana ne kadar güzel şeyler yazdıysam yakılıyor..Son sözüm Allah'ın kelâmıdır.İmam söyleyecektir cenaze namazında,eğesin boyun.Hakkını helal etmiyorsan lütfen söyle,olmak istemem kandırılmış bir koyun..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Bir devletin iktidarıdır ellerin.

Ne zaman elin elimden düşşe;
Muhalefet olur gözlerim..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Akılsız yapılan iş,kaptanı olmayan bir gemiyle seyahat etmeye benzer.Gidecek yeri siz değil,fırtınalar belirler..

Patrona HoliYıldız kaydığını görüpte hayatımın kaydığını göremeyen sevgilim; kaydığımı hissedersin diye bir gün 'yıldız' olup kapına geleceğim..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Bir umutla toprağa tohum ekersin ya,zaman geçtikçe büyür.Odunlaştıkça sevimliliğini yitirir.Sana fazla tohum mu ektim bilmem.Sahi bu kırılmazlığın neden ?

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Sıfatsız insanlar tanıdığımdandır,sıfatsız cümleler kuruşum..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Senden ayrıldığımda adını anmayacağım diye söz vermiştim.Kusura bakma sözümü tutamadım ama bana kızma.Kızman gereken kişiler karşıma çıkan insanlardır.Onlarda senin gibi kişiliksiz olmasaydı seni anmazdım..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)


Hiç aklıma gelmiyorsun.Artık hayatımda elimi tutan,beni sırılsıklam seven bir şemsiyem var..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder