7 Haziran 2012 Perşembe

Dretnot 4


Ellerinin olmadığı yerde kana bulanır her yerim.
Beni bir kan 'tutar' bir de senin ellerin..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Senin için annene söylenen 'çocuğunuz çok akıllı ama hiç dersine çalışmıyor.' denilen ders beden olmalı.Can olamıyorsun bu bedende,kalpten kalacaksın bu gidişle..

Fatih Balcıoğlu (Patrona Holi)

Gözlerimde yaşatmak istedim de ordan bile yaş'lanıp kaçacak nehirler kurdun kendine.Yanaklarım bile durduramadı seni,yüzümde intihar uçurumları yarattın her gece..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Yavşak bitin küçüğüyse ne yani orospu çocukluğu da bir küçüklük aşamasıdır,orospuluk mikrobunun..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Herkes olmak istemiyorsan yere herkes gibi düşmeyeceksin.Düştüğünde mutlu olacak dostlar değil,yüzleri senle beraber düşmüş dostlar edinmelisin.

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Kolların sanki bir ay'ıdır,bedenimin dünyasının..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Sıradan adamları her yerde bulabilirsiniz,ama dürüstüne sadece 'sıradan' erişebilirsiniz.

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Bu bayramın kurbanı ben olurum,oluk oluk akan kanlarda benim.Yeter ki sen sevap yaz,boş kalmasın âmel defterim..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Sevgilime verdiğim en büyük değer,üç milyar kadının arasından onu seçmemdir..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Her bayramda arkadaşlarımla danaya girerdim sevap diye.Seni tanıdıktan sonra sevabımı paylaşamadım kimselerle.Artık sana giriyorum,dananın delisine her gün bayram diye..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder