13 Nisan 2012 Cuma

Savaşlar

+ Savaşlar?
- Küçük çocukların Allah'a dönmelerine bir sebep.
+ Ya aşk?
- Büyük çocukların,küçüklüklerine dönmelerine bir sebep.

Biraz votka lütfen.

+ Çok içiyorsun.
- Yanlışın var.Ben içmiyorum.
+ Votkayı niye söyledin o zaman?
- Bende tokuşturma hastalığı var,kullanıcı değilim.
+ Nasıl yani?
- Bir yerde okumuştum.
'Dünya şerefsizsin,bari sağlığına içelim' yazıyordu.
Bende onun sağlığına içiyorum.
Çünkü her gün doğan yüzbinlerce piç onu yaşatmak uğruna
Dünyaya geliyor.Bu dünya ölmez.

+ Dünyanın sonu gelmeyecek mi?
- Sonlar bizim ağzımıza sürülen bir parmak bal.
+ Yani?
- Son diye bir şey yoktur,yeni açılan kapı vardır.
+ Bir parmak bal dedin,ne yani kandırılıyor muyuz?
- Bal tatlıdır,bitene kadar keyfini çıkar.

+ Sen hiç gülmez misin be adam?
Akşamın soğuğunda asık suratın için mi çağırdın beni?
- Gülmem.En son güldüğümde 3 kişi ölmüştü.
+ Anlamadım?
- Bir insan güldüğünde düşmanını,ağladığında dostunu öldürürmüş.
Şimdi gülersem yüzlerce kişiyi öldürmek zorunda kalacağım.
Ben cani değilim.

+ Güvenini ne zaman kaybettin?
- Güven diye bir şey olduğunu öğrendiğimde güvenimi kaybettim.
Düşünsene kimilerine inanıyoruz adını güven koyuyoruz,kimilerine inanmıyoruz.
İnandıklarıklarımızın da 2 ayağı var,diğerlerinin de.
İnanmadığımız insanın bir yanlışını gördüğümüz için inanmıyoruz.
Peki,yarın inandığımız insanların diğerleri gibi yanlışa düşmeyeceğini
Kim garanti edebilir?
+ Aşka ne zamandır inanmıyorsun?
- Güvene inanmadığımdan beri.

+ Peki adalete neden inanmıyorsun?
- Şu karşıda dilencilik yapan kadını görüyor musun?
+ Evet.
- Az ileride tartının başında duran ufak çocuğu?
+ Evet,onu da görüyorum.
- Gelirken üstüne su sıçratan jipten inen adam var ya
O kadının kocası,o çocuğun da babası.

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder