2 Mart 2012 Cuma

Bizim Sarayın Faresi 3 Aşk Üzerine

+ Bir insanın yalancı olup olmadığını anlaman için ne yaparsın?
- Soru sorarım.
+ Ne sorusu?
- Aşk mı para mı diye sorarım.Aşk derse yalancıdır ve bu tip kişiler genellikle doğum günlerinin gelmesini hediye toplamak için beklerler.
+ Aşka inanmaz mısın?
- Yalanla gerçeği ayırt edebilecek yaşa geldiğimden beri inanmıyorum.
+ Zamanın var mı?
- Evet,akşama kadar herhangi bir işim yok.
+ O zaman bugün seni bir yere götüreceğim.Gelirsin dimi? 
- Nereye? 
+ Neden sordumki,tabiki gelirsin.Garson hesap lütfen..

+ Burası neresi?
- Huzurevi.
+ Kafayı yemiş olmalısın.Beni buraya bırakmayı düşünmüyorsun dimi?
- Komikliği bırak Therese.Tüm Venedik'in konuştuğu o meşhur aşkı sana da göstereceğim.

- Ribel-Mario Cassato çiftini görmeye gelmiştik.
* Peki efendim.102 numaralı bekleme odasına geçin lütfen.Şimdi haber veriyorum.
- Teşekkürler..

* Mariii..
- Büyük Mario seni bu kadar mutlu görmek,ne sevindirici.
* Eskidik ama mutluluğumuzu eskitmedik.
- Ribel nerde?
* Misafirlerimiz var dedim.Kendi eliyle sıcak kahve yapıyor.Bu arkadaşı ilk defa görüyorum,erkek arkadaşın mı?
- Eski bir arkadaşım,Venedik'e yeni geldi ve sizi de tanımasını istedim.

* Merhaba ben Mario.
+ Bende Therese,memnun oldum.
* Üşüyorsun galiba.
+ Biraz,buraların havalarına alışık değilim.
* Lütfen ceketimi giy.
+ Gerek yok gerçe..
* Lütfen Therese.
+ Pekala,teşekkür ederim.

- Daha önce defalarca geldim,her defasında sizi beraber görürken tekrar tekrar mutlu oluyorum Mario.
* Biz iki vücutta tek kalp gibiyiz.Gerçekten Ribel sanki benim için yaratılmış.
- Geçen geldiğimde de Ribel aynı şeyleri senin için söylemişti.Böylesine bir sevgiyi nasıl yaşatabiliyorsunuz?
* Tek sebebi aşk.
- Aramızda aşka inanmayanlar var.Onlara ne demek istersin?
* Aşk olmasaydı nefes alamazdım,yaşanmalı.

Ribel: Hoşgeldiniz.Size ellerimle kahve yaptım.
- Teşekkür ederiz Ribel,bizde seni bekliyorduk.Kahveleri ben dağıtayım.
Ribel: Lütfen ben dağıtmak istiyorum.

....

Ribel: Kahveyi döktüm,çok özür dilerim.Hemen peçete getiriyorum.
+ İnanın hiç gerek yok ben lavaboda temizlerim.
Ribel: Berbat ettim,ceketinizi pantolonunuzu.Affedin beni.
+ İzninizle üstümü temizlemeye gideyim.Hemen dönerim.

....

+ Acil bir telefon aldım,izninizle gitmem lazım.Sizinle tanıştığıma çok memnun oldum.
* Bizde Therese.
+ Marianne beni kapıya kadar yolcu eder misin?
- Tabi,izninizle.

+ Akşam burada yaşayan bir hastamla görüşmem var.Her şey dışarıdan göründüğü gibi değildir konu başlığı altında sohbet edeceğiz.Yavaş yavaş çıkayım dedim hastamı bekletmek istemem.İstersen sende gel.
- Biraz daha Mario ve Ribel ile sohbet edeyim,tekrar haberleşiriz.
+ Peki.Bu Mario'nun ceketi,vermeyi unutma.İçeride temizledim.Bu arada sabah aşkın varlığından bahsettin ya,üstüne kanıtlamak için beni buraya getirdin..
- Evet.
+ Elindeki ceketin cebindeki kağıdı okumanı isterim.Her şey dışarıdan göründüğü gibi değildir.Tekrar görüşmek üzere Marianne..

Ceketin cebindeki kağıt:
Sözleşme

Ben öldüğümde tüm mal varlığımı kocamın üstüne devredeceğim bu sözleşmeyi onaylıyorum..

İmza: Ribel Cassato

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu) Bizim Sarayın Faresi 3 Aşk Üzerine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder