16 Mart 2012 Cuma

Bizim Sarayın Faresi 7 Bu Aşk Aklımı '7'

Aslında tüm hikaye
Malzemesi çalınmış o pis kaldırımların evsahipliğini yaptığı
Hınca hınç dolu bir duraktaki vurdumduymazlıktan başladı.
Öyleki; her gün bir şey keşfetmeye başladım
İnsanlar saygısızdı,
Oturabilmek için birbirini ezmeleri gibi..
İnsanlar acımasızdı,
Hamile bir kadının ayakta kalması gibi..
İnsanlar kördü,
Yıllarca aylarca günlerce
Saatlerce dakikalarca
Saniyelerce saliselerce
Beklediği insanı görememek gibi..

+ Merhaba.. (Tanımış mıdır beni acaba?)
- Merhaba. (Kesin tanıdı beni,yoksa niye merhaba desin ki..)

+ İçeri girerken arkadan yittikleri için ayağınıza bastım,özür dilerim. (Doğum gününde ayakkabı almıştım.Kaldırıp çöpe atmış galiba,ayağında başka ayakkabı var.)
- Önemli değil. (Senin aldığın ayakkabı zaten,neden özür dilersin ki anlamam.Ben sadece o ayakkabıyı boyadım.)

+ Hasta mısınız elleriniz iç içe,titriyorsunuz? (Sana ailen benim gibi bakamadı dimi? Ben olsaydım çorba yapardım,sabahlara kadar başında beklerdim Aylin'im..)
- Biraz başım ağrıyor sadece,önemli bir şey yok beyefendi. (Seni gördüm be adam..Nasıl olmamı bekliyorsun?)

+ Hangi durakta ineceksiniz? (Taşındılar mı acaba?)
- Zincirlikuyu. (Bulma diye kaçtım yıllarca.Lütfen daha fazla soru sorma Yunus,lütfen sorma.)

Ve Aylin minibüsten iner..
Peşinden de Yunus..

+ Hastasınız,sizi evinize kadar bırakmam lazım. (Seni bu halde bırakacağımı mı sandın?)
- İnanın hiç gerek yok,lütfen geri dönün. (Ne yapıyorsun sen adam! Git,git.Ne olur yalvarıyorum..)

- Bu sokakta evim,teşekkür ederim.Zahmet oldu.
+ Sizi sağ salim evinize bırakmam lazım.İyi görünmüyorsunuz. (Ne yapmak istiyorsun,yıllarca bunu beklemiyor muydun!)

* Ayliiiin..
- Geldim Mert. (...)
* Yunus nerede?
+ .... (Ben Yunus'ta sen kimsin,nereden tanıyorsun beni?)
- Yunus okulda,şimdi onu almaya gidecektim bende.
* Peki canım.Bu arkadaş kim?
+ Merhaba,ben hanımefendiyle minibüste karşılaştım.Arkadaşınız kötü görünüyordu evine kadar bırakayım dedim.
* Arkadaşım değil,eşim.Teşekkür ederim sizin gibi insanlara eşi az rastlanıyor.Hayatım ben Yunus'u okuldan almaya gidiyorum,sende çık evde dinlen istersen.Tekrar teşekkür ederim beyefendi.Çok sağolun iyi günler.

Ve işte o gün insan anlarki;
Hayatında okuduğu en kötü biyografi
Tanrının ona yazdığı alınyazısıdır..

Fatih Balcıoğlu (Patrona Holi) Bizim Sarayın Faresi 7 Bu Aşk Aklımı '7'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder