24 Mart 2012 Cumartesi

Bizim Sarayın Faresi 8 Ağır Dram

+ Kızım sana bugün bir mektup geldi.
- Ver bakalım,kimmiş.Ben sana ne diyecektim,bugün radyoya biri bağlandı.
+ Eee?
- Beni sevdiğini söyledi,sonra telefonu kapattı.Sesi çok boğuk geliyordu.
+ Demek benim kızıma ilan-ı aşkta geliyormuş artık.
- Of anne şakayı bırak,yaşlı sesi gibiydi.
+ Kim olabilir acaba?
- Bilmiyorum..

+ Sanki ilk defa mı böyle telefonlar alıyorsun,takma.
- Daha önce sesimi dinliyorlardı,bu sefer konuşmaya cesaret ettiler.
+ Babanda evlenmeden önce hep açar sesimi dinlerdi,acaba sana da böyle bir eş adayı çıkacak.
- Baba deme,zaten onu çok özledim.Şimdi ölmeseydi bu telefon sapığını dayaktan öldürürdü.
+ ...
- Ağlama lütfen anne..

+ Patronuna söyledin mi?
- Evet,söyledim.
+ Ne dedi?
- Bizim işin cilvesidir böyle şeyler olur,dedi.
+ Açarsan öyle aşk,meşk şarkıları millet asılır tabi.
- Ne yapayım anne, oynak şarkılar açayım da romanlar mı bassın yayını?
+ Eşek,annesiyle dalga geçiyor.

+ Mektubunu hala okumadın.
- Aaa evet,unuttum.
+ Dikkat et,şarkı seçimin yüzünden tehdit gelmesin.Müslüm,Orhan niye çalmıyorsun diye.
- Of anne,bugün komikliğin üstünde.Bu nasıl mektup..Ne adres var,nede yollayan kişinin ismi.

Merhaba,

Sesin çok güzel,yayını ilk yaptığın günden beri sadece sesini duymak için dinliyorum.Araya şarkı girdiğinde sana kızıyorum,çünkü dünyadaki en güzel ses sana ait.İlk zamanlar tam konuşacağım zaman kelimeler boğazımda takılı kalıyordu,konuşamıyordum.Bugün cesaret edip söyledim.Keşke daha önce konuşabilseydim,saatlerce susmazdım inan.Ben şimdi son nefesimi veriyorum ve gözüm açık gitmeyeceğim.Neden mi? 20 yıldır hasretiyle yandığım kızıma sevdiğimi sonunda söyleyebildim.Annene onu başka bir kadına tercih ettiğimi söyleyemezdim.Beni affedin.Bu sefer gerçekten öldü bilin,ben ölüyorum.Annene sahip çık kızım,sizi çok seviyorum..

Şeref Yurtkan

Fatih Balcıoğlu (Patrona Holi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder