4 Mart 2012 Pazar

Dretnot 1

Umarım hiç ölmezsin sevgilim.Bilirim ki dünya 'malı' dünyada kalır.


*****

Düzen bu; kimi salaklar akıllıyım diye geçinir,kimileri bu akıllılara geçirir.

*****

Adını trafoya yazdım,belki benden elektrik alırsın diye.
İçine trafoyu aldın da,bir beni alamadın kalbine.

*****

Bazı çocuklar sınıf atlamaz,sıfat atlar.Orospu çocuğu olur,çıkar..

*****

Erkekler veren kızı sever,acı verene aşık olur..

*****

Şimdi sana 'yaramı sar' desem,cümlede 'r' harfini ekleyeceğin yer ararsın.

*****

Gidenin arkasından ağlamayın.
Ölenle ölünmeyeceğini aileniz öğretmedi mi size?

*****

Diğer sevgilini hiç fark etmemiştim.Nasıl unutmuşum doğru ya,'bir elin verdiğini diğer elinin duymaması lazımdı..' Bir elin bendeydi,ya diğeri?

*****

Kısaca aşk hikayem;
Benim gönlüm bir ota kondu.
Hayvanın biri de geldi yedi onu.

*****

‎'Elini biraz vicdanına koy' dedim.Ellerini arka cebine attı.Götüne kaçmış vicdanı.Uğraştı uğraştı,çıkaramadı.

*****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder