6 Mart 2012 Salı

Dretnot 2

Ben bir katilim.Derdimi anlatıp her gün onlarca sigaranın alev alıp yanmasına neden oluyorum.


*****


Bir insanın kendine yaptığı en büyük iyilik,o gün intihar etmemiş olmasıdır.

*****

Bir insan hatayı bir kere yapıyorsa dikkatsizdir,iki kere yapıyorsa kasıtlıdır üç kere yapıyorsa aptaldır.

*****

'Yarın görüşürüz' dedi ve gitti.Üç günlük dünyada anca ömrümün sonuna yetişti..

*****

Bir kişi intihar ettiğinde 'hiç kimse benim ölmemden sorumlu değildir.’ notu bırakıyorsa bilin ki o kişinin ölmesinden tüm 'insanlık' sorumludur.

*****

Yaşadığım dostluklar yüzünden dünyam buz tuttu.Hiç değilse öbür dünyam 'sıcak' olsun diye kötülük yapıyorum,üzgünüm.

*****

İyi gününde yanında olanı arkadaş kabul edersen reddederim.
'Kim en yakın dostun ?' dersen her zaman bira'derim !

*****

Bugün size 'hayatım' diyerek kolunuza giren başka kolların,yarın hayatınızın tümüne 'kol gibi girmeyeceği' kesin değildir.

*****

Kalp uğruna yaşanılacak biri olduğu zaman atar.Yoksa sadece önüne çıkan herkese 'atıp tutar'.

*****

Ben senin kalbinde liderliğe soyunurken,sen bu aşkı yürütmek için sadece 'soyundun'.

*****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder