2 Mart 2012 Cuma

Bizim Sarayın Faresi 6 Kandırılmak

‎24 Şubat 2009
Merhaba Elanora,

Gidişinin ertesi bugün ve inadına önüme gelen her kişiye karşı damarlarım çatlarcasına sıcakkanlıyım.Terk edildiğimi bozguna vermedim,sabah parayı uzatıp bir paket sigara istedim.Aldım ve çıktım.Başım düşecekmiş gibi oldu uykusuzluktan,kaçarcasına çıktım.Dün terk edildim,uyuyamadım desem ne kadar hoşçakalın vicdanlı olabilir? Ama,ama biliyorum.Sende beni seviyorsun sadece okulun var.Ben bir engelim,kocaman bir engel.Uzun mesafe koşucularının tam yoruldukları sırada önüne çıkan bir bariyer gibi.. Hem söz verdin; biz evleneceğiz.Bak 12 Ocak'ta bana yazdığın notlar elimde: 'Ölümün alamayacağı şeyler var,biz gibi...' Alamayacak dimi? Ben sana inanıyorum meleğim,gözkapaklarım vardiyasını battaniyeye teslim etmek üzere.Çok çalıştı 27 saat 43 dakika 26 saniyedir iç savaşta.

Teslim et artık şu ülkeyi,
Kalp olmayınca diğerleri de istiyor ölmeyi..

İmza: Renzo

6 Haziran 2010
Dünyalar güzelim Elanora'ya,

Seni sevmek kalemi kağıda sürterek yangınlar çıkarmak gibi ve sen hiç ölmüyorsun.Sen gökkuşağının ardından bir yağmur gibi kimseyi dinlemiyorsun,yıkıyorsun tüm bedeni.Sensiz bir cümle hayat damarları tıkanmış bir hasta gibi,nefes almıyor.Gidişinin ertesindeyim,benim gözlerimden silinen tek şey gözyaşı.Yaşadığımız her saniye,her dakika enseme yapışmış hesap soruyor.Beraber izlemediğimiz her filmin sonu ölümle bitiyor.Yağmurlar kesilmiyor bu lanet şehirde,dolunay çıkmıyor.Beni çok seviyorsun biliyorum.Bazı aşklar ölmez,yara alır.Zaman her şeyin ilacıdır,ilacını alan her hasta iyileşir ayağa kalkar ve bizde kavuşuruz.Bir gün bu kapıdan gireceksin,ellerinde yine aylık dergiler..Diyeceksinki: bak bu gelinliğim olsun..

Sen şimdi işin yüzünden uzak ülkelere gidiyorsun
Ben ise ülkemde bayraksız bir gönder gibiyim
Ya beni al şehirden yada çek bu göndere,
Sensiz ölümden beterim..

İmza: Vicenzo

Düğün Davetiyesi 19 Eylül 2006:
Elanora ve Brando'nun düğününe herkesi bekleriz..

Fatih Balcıoğlu (Patrona Holi) Bizim Sarayın Faresi 6 Kandırılmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder