24 Mart 2012 Cumartesi

Sol'umdan Kalktım Sol'udum Seni.

Bugün;

Sol'umdan kalktım.Sol'udum seni.
Tanrıdan bir yağmur diledim birde beni sevmeni.
Bende çoktur batırılacak gemi,
Sorun Karadeniz'e,var mı bu dert yükünü kaldıracak yeri..

diye söylendim pencerenin önünde.Sana yazdığım sözler gelir gözümün önüne.

Birgün;

Mecnun ölmeseydim dersin kara kuru Leyla için keşke
Yaşasaydın eğer bende ki bu aşka sen bile ederdin secde..

dedim ve mezardan medet uman bir adama bakarmışsın gibi baktın,kafanı çevirdin.Cümleler yetmiyor ya; biz o cümlelerin bilinmeyen tarafıyız.

Aslında;

Sevgilim biz toplumun kurduğu cümlede bir isim tamlamasıyız.
Hangimiz tamlayan hangimiz tamlanan diye sorma.
O kadar belirtisiz ki her ikimizinde hâli koma..

Bir sigara yakıp çayla birlikte almalıyım tüm zehrini.Aklımdaki tek soru: bu gözyaşları yangınımı söndürmeye yetecek mi ?

Galiba;

Biliyorum..Yetmeyecek içimdeki yangını söndürmeye gözyaşı
Bakmayın sevgilimin kör olduğuna benim duygularım şaşı..

Bağlamış kara'lar kalemim.Sustursam ağlar,konuştursam yüreğimi dağlar.

Artık;

Seni çizdiğim resimlerde ne bir melek var ne de bir kanat
Aramızdaki fark; ben seni 365 gün severdim sen ise 6 saat..

diyor,susturamıyorum.Gözlerime bakıyor,dayanamıyorum.Ağlıyorum..Bende onunla ağlıyorum.

Bana 'Nasılsın?' diye sorduğunda 'Çok şükür' desemde,dilimin altında tonlarca küfür.

Lütfen;

Yüzüne tükürdüğümde yadırgama,onlar sana olan düşüncelerimin altındaki mühür..

Kısacası;

Bundan sonra kendini nimetten sayma.Ağzımdan düşmeyen 'sen' değilsin,sadece sigara..


Fatih Balcıoğlu (Patrona Holi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder