24 Mart 2012 Cumartesi

Dretnot 3

Aptal bir erkek için güzel göğüslü kadınlar çekici gelebilir.Fakat akıllı bir erkek için her zaman zorluklara göğüs geren kadın daha çekicidir.

***

Günler aydın,geceler iyi
Her gün 'şakacıktan' mı ağlıyoruz peki?

***

Kalp hassastır,kırılır.
Lütfen onu çocukların ulaşamayacağı yerlerde saklayın.

***

Kıtaların kayması çok şey ifade etmemeli.Seni Seviyorum'lardaki anlam kaymasının yanında..

***

‎'-Di' sadece geçmiş zamanın hikayesi değildir.Bazen gelecek zamanın rivayeti de olabilir.Gitmeyecek'ti..

İnsan binlerce yıl önce suyun kaldırma gücünü bulmuşta,içindeki kötülükleri kaldırma gücünü kendinde bulamamıştır.

***

Seni görünce 'midem bulanıyor' dediğinde bir çocuğumuz olacağını düşünmemiştim sevgilim.

***

'Ben seni 24 saat düşünüyorum' derdin,topladım.Gerçekten beni sadece 24 saat düşünmüşsün.

***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder