13 Nisan 2012 Cuma

Anlamayana Davul Zurna Az

Çöplükte yaşayan horozlar
Ağzından yalan düşmeyen dostlar
Üstüne bastığım postlar
Çift kaşarlı tostlar..
Hicv-i Hümayûn’un da diyecekleri var,dinle!

Kürkçü dükkanıyım.
Bu soğuk dünyada üşümemek için
Çevremdeki hayvanların canını alıyorum.
İşsizlik diye bir şey yok,
Bana gelecek en büyük kötülük sabırdan.
Dükkanın önünde tilki kuyrukları var,
Artık sığmıyor kapıdan.

Düşene elini uzattığında yapacağı ilk iş
Elini merdiven yapıp başının üstüne çıkmak olacaktır.
Kötülüğü insanlar üretti
Şeytan ustabaşı oldu
Bu böyledir,böyle kalacaktır.
Zaman değişti..
Melek iş birliği yaptı zalimle
Deveye hendek atlattırdım da
Yine de uğraşamadım cahille.

Yaşamak isteyenlerin yaşlanmaktan korkması ne komik
Bunlarla uğraşmaktan kaldım bir deri bir kemik
İnsanlara güvenmek,hayatta yaptığım en büyük delilik!

Televizyonda adam olmak istiyorsan önce hadımsın
Öyle bir olta yap ki kendine,gelmeyen balık utansın.
Sakın ses çıkarma,hakkını ararsan yanarsın !

Şimdilerde kin güdemememin cezasını
Kaçırdığım keçileri güderek ödüyorum.
Gözlerim bilimin son icadıdır
Gördüklerine istemez yorum!

Patrona’nın kaptan köşküne geç gidelim Holi
Şehrin pimini çektim her yer enkaz.
Bilirsiniz anlayana sivrisinek saz,
Anlamayana davul zurna az !

Patrona Holi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder