13 Nisan 2012 Cuma

Ayrılığın Bitişik Kelimeleri 2

Bakarken evinin penceresine
Bir çiviye çakılmış ağlamaklı bir perde
Artık bakma diyor
Neler öğretmişsin sen buna
Sanki senin ağzından konuşuyor
İçeriden dumanlar yükseliyor
Sinirlendin mi sen?
Sen herkese sinirlenmezsin
Yoksa yine mi fotoğraflarımıza baktın
Bizi el ele görürken mi çıktı beyninin kayışı?

İçimde bir sıkıntı var ki sorma
Sorma işte..

Sanki kırmızıyı Tanrı bela diye yaratmış
Nerede bir kırmızı görsem
Senin elinden şarap içmişler sanıyorum
Dudağından süzülürken
Üstüne,başına dökmüşsün tüm kırmızıların

Bir rimele ihtiyacım var..

-İyiyim.

Sadece sevinçlerimi uzatmam lazım
Gelecekte görünmeyen mutluluklar var
Elimdekilerle idare etmeyi öğrenmeliyim
Gittiğin yerde bekliyorum
Bir yoldasın ve gittin
Her yolun bir dönüşü olduğunu hesap ediyorum
Ve bilirsin
Ben her seferinde matematikten kalıyorum..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder