13 Nisan 2012 Cuma

Güz

+ Hata kimde?
- Özür dilerim.
+ Ben özür dilerim saçma soruydu.
Hata tamamen bende.Ben sevdim ilk önce.

Susarım..
Kızgınlıkta yok değil inceden
Yuttuğum kelimelere mi
Yoksa astığım yüklemlerime mi
Kızmalıyım,bilemem
Bir pardesü gibi kullanılıp
Eskimiş bir gardolaba çakıldım
Bazen siktir olup gitsem diyorum
Gitmek eylemini koltuğumun arasına verirdin
Tuvaletten doldurduğun suyu da
Arkamdan değil,
Başımdan aşağı dökerdin
Bir an önce gideyim diye..

Anlatacak kelime bulamazdın bu aşka
Ulan Türkçede deprem mi oldu
Anlatımında fena değildi hani
Yoksa başka alfabeden mi ayarladılar seni?

Güzeldi her şey
Bana güz'eldi hep
Önce kışımı aldın,sonra baharı
En son yazımı,alınyazımı..
Ben göremedim güzü
Önce güzü göremedim,sonra yüzünü.

Evet kalmalıydım ben
Çünkü ben sevdim
Ben acı çekmeliydim
Evet gitmeliydin sen
Kalmamalıydı hiçbir şey
Şehrime yansıyan gölgen bile..

Biliyorum,çok sevdin beni
Ben ağlarken
Sen olmayan bıyığının altından güldün
Orada anlamıştım zaten,

- Üzgünüm.

Fatih Balcıoğlu (Patrona Holi) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder