13 Nisan 2012 Cuma

Merak Etme Sende Seveceksin

Bende senin yerinde olsam sevmezdim 'beni'
Düşünsene
Her istediğine evet diyen biri
Ne kadar sıkıcı dimi?
Merak etme,sende seveceksin
Sende..
Tekme yiyince..

Belki de beni sevmemen lazım
Ben iğrenç birisiyim
Aklı olanın yapacağı şeyler yapmadım
Çok sevdim mesela..
Sen sıcacık odanda televizyon karşısında otururken
Ben kapına çiçeği nasıl bırakırım düşüncesindeydim
Kar çiselerken..
Senin annen,baban vardı mesela
Düşünmen gerekiyordu
Yada aranı bozmaman gereken arkadaşların
Onlar için karşına beni alamazdın
Ağlarken bir şey düşünemezdim
Belki mutluluktandı,belki acıdan
Ama ağlıyordum,affet.
Bizim karşımıza çıkacak engellere
Gözyaşlarımla sel yaratmaya çalıştım
Başaramadım,affet.
Sen beni yanına alamazken
Benim aldığım tek şey
Dudaklarından süzülen birkaç kelimeydi:
'Geri kalan hayatında mutluluklar dilerim..'
Ateş devam etti
'Bunu gerçekten çok isterim'
9 kelime ve bir can..
Dokuz canlı olsaydım,dokuzunu da alırdı da
Bir cana çok geldi
Bu kelimeler,affet beni
Affet..

Ve biliyorum,gencim
Karşıma daha çok kız çıkacak

En kötüsü de bu değil mi?
Biz yenildik
Biz kaybettik
Biz bile bile gözlerimize baka baka
Yalan mı söyledik?
Sen şehrimin çıkış kapısıydın
Ben bu şehirde ölmeye mi terk edildim?

Ve sen yağmur olup
Başka şehirlere mi yağmaya karar verdin?

Ben aslında üç kişiydim
Sen gelmeden önce yüzümü astım
Sen geldikten sonra ceketimi astım
Sadece seni izledim
Giderken kendimi asmaya karar verdim
Asılmış duyguları yaşadığım bu evi terk ederken
Pencereme 'kiralık' yazmaya karar verdim
Gerçek aşkın bu dünyada olmadığını bildiğimden
Kiralık duygulara evimi teslim ettim.

Sende seveceksin
Sende yazılar yazacaksın
Kağıdı ıslata ıslata..
Sende ağlayacaksın sevdiğini başkasıyla hayal edince
Beni anlayacaksın,
Başkasından tekme yiyince..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder