13 Nisan 2012 Cuma

İşte Orası Kader Kısmet



Yıllardır siyasetçilerin seçim malzemesi,
Sohbet edenlerin dokundurmadan geçmediği,
Zayıfın ağlama sebebi benim.
Ben kim miyim?


Tanışalım o halde.

Merhaba ben tüyü bitmemiş yetim
Öncelikle gözünüz aydın,artık tüyüm bitti
Yolunmadık bir yerim kalmadı.
’Hak verilmez,alınır.’ anlayışıyla kalemi elime aldım.
Hayatımdan bahsetmeliyim az biraz..
Hayata selam verdiğimde ‘bu çocuk iyi değil,alın küveze’ dediler
İzm’lerle büyüdük
İlk yediğim tokat hümanizmden bahseden edebiyat hocamdan geldi.
’Tüm Müslümanlar kardeştir’
Diyerek Panislamizmden bahseden işyerindeki hacı ustamla ayrılmamız
Vermediği haftalığım yüzünden oldu
Kul hakkı dedim,hassiktir dedi.
Bulunduğum ülkede ya işverensin ya da götveren
Üçüncü bir ihtimal yok.
Hepimiz birer götveren olduk,olacağız.
Belki de söz hakkı veren olsaydı
Hiç işçi hakkından bahsetmezdik bile.
Aşklarımızdan bahsederdik,boyumuzu aşan aşklarımızdan.
Sevdiğimizinde babası ‘ben işsiz adama kız vermem’ dedi ya,neyse..
Önüme torba uzatıp seç dediler.
K’yi seçtim
Kader,kısmet dediler.
Çok şükür dedim
T’yi seçmedik ya,çok şükür
T’yi seçseydim taşşak geçerlerdi herhalde.

Beni orada,burada arama
Benim zamanım çoktur
Her istediğinde sana en yakın aynada olurum
Konuşur muyum?
İşte orası ‘kader,kısmet..’

Patrona Holi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder