13 Nisan 2012 Cuma

Yaşar mısın Benim Yerime ?

Üşür sensizlik
Üstüne pardesü veririm de
Geri getirmez hiç bir şey
Sanki her yer soğuk
Her yer sessizlik.

Güneş görmemiş canlılarım var benim
Mesela bir buket çiçek
Senin elinde yaşayacağını hayal ederken
Kaybettim onları
Hiç bir fotosentez kurtaramadı
Gördüm ve inandım
Aşk ölümcül bir hastalıktı..

Yaşamın boğazına bir bıçak darbesi
Sevmek ölmenin hazırlık süreci
Ölürken bile
Pamuk tıkarlar götüne
İçindeki sevgi dışarı kaçmasın diye.
Berbat bir şey doğrusu
Seviyorsan ne yemek ne bir yudum su..

Kuyuya atılmış taş
Karanlıktan görülür mü?
İnsan severken görür mü?
Zor..
Şırınga vururlar koluna
Eroin bağımlısı gibi
Uyuşturucu bağımlısı gibi
Sonra git kolaysa
Kaya koyarlar yoluna..

Savurganlığım üstümde yine
İçimi tutamıyorum
Kelime üstüne kelime
Alaaddin'in lambası gelse elime soracağım
Tek isteğim:
'Yaşar mısın benim yerime?'

Patrona Holi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder