13 Nisan 2012 Cuma

Türkü Söyleyecektim Yahu Türkü.

Bir türkü söyleyeyim de sesim açılsın be.
Deneme birki 
Deneme birk
Deneme bir
Deneme bi..
N’oluyor lan yine mi bir terbiyesizlik yaptım ?

+ Ah aptal çocuk görmüyor musun deneme dedin,den-emme..
- Eee?
+ Bu ülkede emme-gömme yasak.İnternet yasağı var.Aman sus! Komşularımız duyar,polis çağırırlar.Polis 3-5 kuruş fazla alayım diye sokaklarda hükümet karşıtı arıyor.

Rızan varsa dudaklarım,evlenmek istiyorum dilimle
Ana avrat sövmeliyim,olağanüstü hal ilan edilmeden ülkemde.

Nüfus artışı durmasın diye prezervatif fabrikalarının kapatılması böyle zihniyetlerin akıllarına gelir.Ben şimdi göt desem,yaptığınız ibneliği ifade etmekte yetersiz kalmaz mı? Ya da yaptıklarınıza hiçbir küfürün yetersiz kaldığından mı yasaklandı kelimeler? Yapın lan yapın.Üç tane çocuk yapın.İsimlerini de Mustafa,Kemal,Atatürk koyun.Ben şimdi ‘koyun’ dedim,hükümetle aynı cümlede kullandım diye koyunlar darılmaz mı bana…

Neyse,ne diyordum.Türkü söyleyecektim yahu,türkü.
- Yiğit muhtaç olmuş kuru sabuna
Bilmem söylesem mi,söylemesem mi?

Böyle miydi lan..

Haziran 2014 Resmi gazete:
Yeni çıkan yasayla üç çocuğu olmayana sabun satmak yasaklandı.

Patrona Holi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder