13 Nisan 2012 Cuma

Kısa Dipnotlar

Bize gündüzü vadettiler
Önce geceyi geçmeniz lazım dediler
Bize mutluluğu vadettiler
Önce acıya katlanmamız gerektiğini söylediler
Sabret dediler,sabret
Her durumda dişlerimizi sıktık
Ve sonunda dişlerimizi de kaybettik
Şimdi bir derdim var
Anlatacak dişlerim yok..
Gündüze kavuştunuz
Siz acıya katlanmadan mutlu oldunuz
Şimdi ben kime küfredeyim?

Biliyorum,siz güzelsiniz
Üstünüzdekiler de çok pahalı
Peki kapatabiliyor mu içinizdeki malı?
Sevmeyenim çoktur,çok şükür
Doğruyu söylemek
Kötü birinin cenazesinde
Beddua edememek kadar sansürlüyken
Sevilmek ne kadar gerçek sahiden?

Tekme yersin
Ağlarsın
Kalkar,tekrar inanırsın
Tekrar yanarsın
Matematik yanıltmaz
Siz ne değer verirseniz verin
Koca bir sıfırın çarptığı her şey
Yine sıfır eder.
Uçucu madde kullandığım söyleniyor sağda solda
İnanma kağıt
Beni uçuran tek şey
Acıdan ibaret..

Karşınıza geçip hayat kahkahalar atabilir
Sorun değil
Parmak yediğinin farkına varmıştır
Hoşuna gidiyordur
Gülüp geçin..

+ Bugünde sana ayrılan sürenin sonuna geldik.Biraz aşktan bahset.
- Kelime israfı yapmamaya karar verdim,üzgünüm.

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder