13 Nisan 2012 Cuma

Kıssadan Pis'le

Bazen unuttum dediğim oluyor.
Yalanım yok biliyorsun.
Vazgeçebilmeyi özlüyorum işte.
İnsan yeri geldi mi yersiz kalabilmeli kendine diyordun.
Oysa kendini kendim ettiğimden haberdar değil miydin?
Şimdi aklımın bir kenarını karıştırıyorum sürekli,
Kalbimin kapısında belirip burdayım diyorsun ya hani...
Utanıyorum.!
Varsın, ayrılığa gebe ellerle tutulsun ellerim.
El olmadan başkasına benimsin.
Aşk bir ihtimal değil midir zaten!
İhmallerin itinayla edildiği bir sevme biçimi,
Sonrası ayrılık vaktinin çıka geldiği...
Olsun be diyorum!
Olsun.
olsun.
Unuttuğum yerden yine seviyorum seni.. -Bilal Kızmaz

Bazen yaşıyorum dediğim oluyor
Nefes almak biyolojik sistemin bir parçası
Geri vermek sorun.
Tutuyorum içimde,
Hiç gitmemişsin gibi
Geldiğinde kaldığı yerden nefesim
Devam etsin vurmaya yüzüne.
Acıların olsun elinde nasırlaşan
Tam gülmeye başladığında
Çatlasın orta yerinden.
Her şeyin sonu olacağını bil mesela
Aklıma yine sen düştün,kahretsin
Sızlıyor kalbim derinden.. -Patrona Holi

Patrona Holi & Bilal Kızmaz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder