13 Nisan 2012 Cuma

Günün Önemine İşetilen Saçmalıklar

Yunus Bilal Uslu

Bilek ağrımın, sebeplendiğin yürek acısını 
Bastırabildiği bir anı yaşayıp, 
Gebe bırakıyorum geleceğe.
Sensiz günler için umut suluyorum
Sevimsiz hela saatlerimde.
Gözlerini anıyorum,
Deliği bulma çabalarımın telaşında.
Gurursuzluğumu anıyorum,
Gelmişini geçmişine gönderip,
Ana avrat sevip sayaraktan.
Sana kanıyorum epey sonra,
Tükürüyorum içlenerek,
Sidik yarışlarını bir bir izletir, kan çekerek gözlerim.
Sek mi içilir yoksa,
Konsantre yalanlarla bezenmiş sözlerin.
Bir müddet şiirime susarak devam ediyorum,
Sonra konsan diyorum aşkın taşlanmış ağacına,
Korsun diyorum korsan gönlünle kör beyinlere,
Kor san diyorsun kurşun sesinle,
Kanıyorum düşüncelerime,
Bir susmak süpürüyor dilimi,
Ve bir umumi helanın merdivenlerini tırmanıyorum,
Sana ait bir büyük bedeli ödüyorum,
İçimde bir ıslanmışlık huzur veren,
Gidiyorum…

Patrona Holi

Gitmek şimdilerde ruhun bıçaklanmış sancılarına
Değen bir hemşire eli
Ve kimse bilmiyor gidebilmek
Kalanın insanlığa bahşettiği
Bir sevda ceseti..
Gözler görevini yapmaz olur
Sanki yanlış yerdelerdir
Bedeni düşürür,çünkü devamlı
Arkada kalanları gözlemektedir.
3 doğrun olur ya
Elinde neşterle yanlışı aramaya koyulur
Yanlış nefsi eritmeden cehenneme
Yola koyulur.
Başka yeri yoktur dünyada piçtir
Babasından aldığı cesaretle canlıya takılan diştir.
Babası şeytan,anası zebani
Öğrenemiyoruz kovulmadan gitmeyi!
Umuttan bahsetme: o diriltilmeyi bekleyen ölü
Dünyadan bahsediyoruz!
Canlı yaşıyoruz ölümü!

Patrona Holi & Yunus Bilal Uslu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder