13 Nisan 2012 Cuma

Böyle Dünyaya Böyle Sanat

Dünyadan şikayetçiyim.
Berbat buluyorum,hatta iğrenç
Ölüyorum
Bu sefer arkamdan şikayet ediyorlar beni
'hani gitmeyecektin,neden bıraktın bizi?'
Bir uçak tarzı bir şeye biniyorum
İnsan gücüyle çalışan
Fazla yakmayan..
Bermuda üçgeni gibi bir yere
Gidiyor her yol.
Yerini ayırmışlar bile
O bölgeye girdiğin an uçak
Alçak uçuşa geçiyor.
Toprak dört gözle bekliyor
Kürek dünden saplanmış toprağa
'ne zaman kaldırıyoruz abi rahmetliyi?'
der gibi bakıyor,siyahlar içindeki ahaliye.
'Rahmetli de amma zahmetli' diyor dostlar
Kaşar olsalar tostuma koymazdım da işte
İnsan ölünce anlıyor kimin ne olduğunu.

Artık topraktayım..

Karıncalarla muhabbetim dostane
Yemek taşıyorlar kışa
Çalışkanlar doğrusu.
Sen ne taşıdın buraya diyorlar
Kalbimi diyorum
Açta neler varmış görelim diyorlar
Açıyorum..
Devamlı silip yazmaktan kararmış bir tahta
Ve kırmızıya bulanan bir balta
Cehenneme çağırıyor dostlar,üzgünüm deyip ayrılıyorum yanlarından.

Cehennem dedikleri burası olması lazım.

Kapıda siyasetçileri görüyorum
Arkalarında kadına düşkün erkekler
Yalancılar falan filan..
Saflarda boşluklar seziyorum
Siyasetçiler oralardaki boşluklara
'halk için konutlar yaptıracağız.' derken
Erkekler 'kadın verirsen oyum sana' diyorlar

Garip..

İnsanın olduğu her yer fitne,fesat
Dost denen kişilerin
Arkadan söylediği sözlerle
Bir albüm yapılır
Böyle dünyaya böyle sanat!

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder