13 Nisan 2012 Cuma

Asker Cennete Gider, Şehit Olunca.

Acıydım..
Milletimin bağrına saplanmış 8 mm kalaşnikof mermisi
Analarımın gözünde yaş olurken
Kimilerinin cebine milyar dolar soktu.

Terörist ararken 50 cm'yi bulan karlı dağlarda
İçemedim mataramdan su.
Palaskam genç kızlarımızın
Gelinliklerinde kuşak olurken,
Dağdaki köpeklerin oldu kabusu.

Affet beni anam..
Yanına gelmek için
Gün saymaya zamanım olmadı.
Burada saydığımız tek şey, leş!
Yarına verdiğimiz mirasımızdır,
Yanımda yatan 12 güneş.

Ülkemde yeşillikleriyle
Boğaza kurulan insanlar vardı.
Benim ise boğazımdan geçmeyen
Bir kuru ekmeğim ve kamuflaj
İçin üstümde taşıdığım yeşilliklerim.

Gücenmedim anne..

Kına yakan oldu..
Kınayarak vatan kurtaranlar.
Yan gelip yatıyorsun diyenler oldu.
Yan gelip ülkenin üstünde yatanlar..
Bilirim ki bayrağımı al yapan üstündeki kandır.
Unutmasın milletim, kemiklerim sızlar.

Vesselam Türkiye için ölüm bazen Şemdinli'dir
Bazen Çukurca.
Ağlama Anadolu'm.
Asker cennete gider, şehit olunca.

Patrona Holi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder