13 Nisan 2012 Cuma

Demir Tırnaklık 2

+ Patronaaa..
- Geldim
+ Bu sana geldi
- Eyvallah.

Ruhunu gardiyan kontrolüne
Teslim etmiş adamın hüznüyle yazıyorum
Selamlar olsun sana!

Patronundan laf yemiş işçinin yüzü gibi
Cehennemin dibi kadar sıcak buralar
Ve güneş bir hayli kızgın bakıyor dünyaya
İnsanların yüzü gülmüyor
Hayaller atılmış sobaya
Ne varsa yakıp yıkıyorlar
Ama hiç bir şey
Senin benim yanımda olmayışından
Fazla yıkamaz beni.

Ne varmış halinde be ahbap!
Sana atılan taşlarla saraylar yaptım bize
Geceleri defterlerimizde adam öldürürüz
Atarız çöpe
Çöpçüler hızımıza yetişemez yine.
Profesyonel canisin.
İnsanı bir karış mürekkepte boğarsın
Cümlelerle ağlarsın da
Kelimelerle sabrını sınarsın.

Kolay değil seni anlamak,anlatmak
Acıların aklının savcısı
Gözyaşın yüzünün kırbacı
Kalemin tilki avcısı..
Toplama hayatların ortasında
Çarpık kentleşmeler,
Bin türlü moloz yığınları..
Bazen bulunduğun yer iyidir diyorum
Bunları gördükçe
İçim mahzen oluyor,mahzen..

Hiyerarşi devam ediyor,
Bıraktığın gibi.
Hayatıma gelen bir gün sonra
Giden oluyor.
Çoğunluğu zaten ya kangiren
Ya götveren.
Yürümeyen dünyayı inip itsen ne çare!
O artık koca göbekli ahmak
Sensiz burası çekilmiyor,
Seni dakikaları sayarak bekliyorum ahbap!

- Özlendin.

Katibin Fatih Balcıoğlu

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder