13 Nisan 2012 Cuma

Gitmek Prangasız Hapis

Patrona Holi

Açabilir misin dudaklarını yalnızlığa?
Ve çıkabilir mi bir küfür gibi yüzüme çarpan kelimelerin.
Sahi o kadar kolay mı gitmelerin?
Sevmiştim oysa,vücudundaki her zerreyi
Gelsin,ne olur tutma gelsin
O kollarında kapanan göz kapaklarım
Son kez dudakların dudaklarımdayken kapanıp gitsin..

Bircan Namee Özer

Parmaklarım dolaşırken teninde bir senfoni yayılır
Hücrelerimde gitmelerine isyankar olur cümlelerim...
Gel desem gece karanlığına inat
Bedenim de kokan yalnızlığa inat gel sarıl desem
Ya da sen yorulmasan ben gelsem eskisi gibi
Ben sen değil biz gibi !

Patrona Holi

Her hayal cami avlusuna bırakılan bir piç gibi bırakılamazdı
Hayalimiz yaşıyor değil mi?
Çok iyi bilirsin,saçların ıslak bırakamam seni
Yüzüm kurulamazsa görevini yapmamış
Aptal bir bekçi hisseder kendini
Hala seviyorum seni,ellerim bedenindeyken kalbim kolunda
Kusursuz cinayet yoktu,sebepsiz gitmeler dışında.

Bircan Namee Özer

Sebepsiz gitmelerin dışında
Lüzumsuz gelişlerinin kölesi oldum sonunda...
Sen miydin ben miydim
Var mıydın yok muydun
Hiç miydin çok mu bilemedim...
Bedenim de parmak izleri kalmış bir aşkın kurbanı oldum
Zamanla sen ise birinci dereceden şüpheli!
Şimdi kim dokunursa tenime ilk senin ellerin tutuşacak..

Patrona Holi & Bircan Namee Özer 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder