13 Nisan 2012 Cuma

Onlar Hep Sorarlar

+ Neden?
- ...
+ Holi aklım sende kalacak.
- Ben aklımı sana çoktan teslim ettim.
Ona iyi bak.

'Şu çocuğu anlatsana' diyenlere
Boyumu,kilomu söyle geç
Kelimelerin omuz atar es kaza
Umutlanırım.
Yine saatlerce gözüm telefona takılır
Rehberimdeki kişilerden birisin ya
Aklım küçük ihtimallerle uğraşır
İnandıramazsın da onu
Çünkü tüm hücrelerinin şifresidir 'sen'
Hayalin olmazsa çalışmaz
Seni nasıl sevdim bir bilsen..

'Nerelerde ?' diye soranlara
Uyduruk bir adres söyle,geç
Ben yine her zamanki gibi
Sokağın köşesinden gözlerim seni.
Bakkaldan aldığın ekmek ve gazete gibi de
Yük olmam bedenine,
Rüzgarından sessizce ilerlerim.
Merak etme seni soranlara
Tanımıyorum der geçer,giderim..

Haksızlık yapma kadere
O bize hep güldü
Ama arkamızdan.
Olsun..
Ona bir gün yüzümüzü döneriz
Yaşayamaz acıdan..

'Seni hala seviyor mu?' diyenlere
Gül,geç.
Anlamasınlar bir şey
Milletin ağzına sakız oluruz
Duyar annen,baban.
Akacak kanım ben,damarda durmam
Taş olurum bastığın yollara da
Yine de üzülmene dayanamam.

Sen en iyisi beni soranları es geç
'Vazgeçtim' de;

- Vazgeç..

 Fatih Balcıoğlu (Patrona Holi) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder