13 Nisan 2012 Cuma

Ayrılığın Bitişik Kelimeleri 3

Gömdüm..

Bir saat önce verdiğin acı,gözlerimde kurumadan
Sen sarı dolmuşla geçerken Galata'dan
Belki de ben nefes ala ala öldüm
Sessizce haberin bile olmadan..

Geç son kez karşıma ne olur

İstersen küfret
İstersen git de
Bir şeyler yap
Yine susarım bir şey demem
Bilirsin gurursuzum söz konusu sensen
Değsin yüzüm alnına
Reddedileceğimi bile bile yine elimi uzatırım sana
Ve bilmesen de en nefret ettiğim şeydir aslında
'Elimi uzattığım kişinin elimi tutmaması'
Çünkü o cesareti her zaman bulamaz
Bulamazdı bir daha..

İntihar fragmanları yarat kendine
Bir yanında benden gelen günaydın mesajları olsun
Diğer yanda verdiğimiz sözler
Acı bir kahve koy bunları okurken
Acıtsın..
'Olmuyordu zaten' diyen iyilik meleğine siktir çek
'Biz beceremedik' de,biz..

Sevgilisiyle tartışanlar olsun yanında
Ağlayanlar,zırlayanlar..
Aklına ben geleyim.
'Sen bana bunu yaşattın' de avut kendini
Gelinlikler içinde arkadaşların olsun yanında
Yine aklına ben geleyim
Belki de..
Böyle giderse çok gel diyeceksin
İstediğim 'kal' demendi
Demedin..
Canın sağolsun hiç değilse 'git' dedin
Başına bir şey eklemeden..

Neyse yine çok içtim ben bu gece
Anılarımız bende.
İstersen bir gün kuru temizlede bulabilirsin
Islanmış biçimde..

Patrona Holi (Fatih Balcıoğlu) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder